Stand van zaken – 11 feb

Aangezien ik tegenwoordig denk in Facebookstatussen (en daardoor niet meer aan bloggen toe kom), zal ik maar van de nood een deugd maken… 

  • heeft nog altijd geen boeken gekocht! Al was het héél moeilijk deze morgen bij de 3+1-actie in de Fnac. Ik had twee dvd’s in die actie gevonden, maar ik geraakte niet aan vier… Wel als ik twee boeken kocht, maar ik heb ze toch flink teruggelegd, ook de dvd’s. Applaus voor mezelf! 
  • vraagt zich af hoe lang dat zal duren eens de Oxfam Bookshop opengaat, naast de gewone Oxfam en dus midden in mijn dagelijkse route kot – centrum… 
  • is blij dat bibliotheekboeken niet onder de categorie “boeken kopen” vallen. Een vriendin was onlangs heel blij toen ze ontdekte dat je in Tweebronnen 15 boeken mag meenemen… Euh, I know! En ze hebben daar in de bib al ferm op gevloekt :p. 
  • probeert haar goed voornemen uit te breiden naar tijdschriftjes, nagellak en snoep. Met matig succes tot nu toe. 
  • vindt haar haardroger steeds plezanter. Vooral als het buiten vriest en je redeneert dat (onzichtbaar) rughaar ook moet drogen… 
  • neemt zich voor om, als ze afspreekt om met een vriendin een koffie te gaan drinken, in het vervolg ook effectief kóffie te drinken en geen ijscrème in de (overvolle) Chocoladebar. 
  • heeft haar tweede boek van het jaar uitgelezen. Goodreadschallenge: 2 down, 33 to go… 
  • gaat door het ambitieuze idee van nog eens een boek in het Engels te lezen weer in tijdsnood komen te zitten voor de leesclub van over twee weken… 
  • is toch zo fier dat ze haar moeder verslaafd heeft doen worden aan Downton Abbey. 1 down, 6 billion 999.998 people to go… 
  • ging naar Ladies at the movies, maar heeft het aanbod om Tupperware-consulente te worden toch vriendelijk afgeslagen :-). 

Wordt vervolgd, hopelijk wat sneller deze keer… 

3 reacties

  1. LJ

    DRIE + 1 ? Vroeger was het TWEE… Niet leuk van de Fnac. 15 boeken ontlenen in de bib! Gelukkig dat ik dat niet wist want mijn ogen zijn meestal groter dan mijn maag; op 4 weken krijg ik er net 4 uit als ik heel erg mijn best doe en intussen niets anders lees.
    Heel leuk, positief postje!!

  2. Leuk en positief postje 🙂 Way to go dus 😉
    Ik dacht eerlijk gezegd ook wel dat het vroeger in de Fnac 2 + 1 was maar zeker ben ik daar niet van.

    • Ik weet het niet meer… Ze hadden verschillende acties, ook dvd’s aan 4 voor 20 euro (sluikreclame, help!). Maar natuurlijk kon je de dvd’s van de ene actie niet combineren met die van de andere actie, en kwam ik bij beiden niet aan genoeg… (of had ik net genoeg karakter om te zeggen: nee, eerst al uw eigen films gezien hebben – zijn er maar een stuk of vijf ongeziene, minder (véél) dan boeken, maar toch).

      Positief postje: tja, het wisselt, maar ik kan niet blijven zagerige postjes zetten, op de duur leest er niemand meer :p.

Plaats een reactie